اکو رسانه

معرفی ۱۵ کارآفرین برتر ایرانی – بخش ۴

در ادامه این مقاله به معرفی 2 کارآفرین دیگر ایرانی می پردازیم  :

5. محمدرضا آقایا، بنیان گذار استارتاپ باسلام

6. نازنین دانشور، بانوی کارآفرین ایرانی و بنیان گذار تخفیفان

محمدرضا آقایا، بنیان گذار استارتاپ باسلام:

استارتاپ باسلام، یک بازار اجتماعی خرید و فروش محصولات خانگی و محصولات محلی است. این استارتاپ توسط محمدرضا آقایا تأسیس شده است. در حال حاضر هزاران غرفه دار در این بازار فعالیت می کنند و هزاران محصول در نقاط مختلف ایران از طریق این بازار به فروش می رسد. این استارتاپ در حا حاضر با دو دفتردر تهران و قم فعالیت می کند و قصد توسعه نیز دارد. در باسلام محصولات در حوزه ی مواد غذایی، صنایع دستی و محصولات کشاورزِی به فروش می رسد.

یکی از مزایای استارتاپی که محمدرضا آقایا راه اندازی کرده است، معرفی کسب و کارهای کوچک است که در سراسر ایران فعالیت می کنند. در واقع کسب و کار های کوچک خانگی و روستایی از طریق باسلام به دیگران معرفی می شوند و از طریق می توانند محصولات خود را به فروش برسانند.

نازنین دانشور، بانوی کارآفرین ایرانی و بنیان گذار تخفیفان:

خانم نازنین دانشور بانوی کارآفرین ایرانی، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت تخفیفان است. نازنین دانشور در سی و دومین نشست کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه cacci به عنوان برترین جوان کارآفرین برگزیده شد. تخفیفان که خانم دانشور آن را تأسیس کرد از معتبرترین و محبوب ترین سایت های تخفیف و خرید گروهی در ایران است. با استفاده از سایت تخفیفان می توان از خدمات رستوران، هتل، مراکز زیبایی، شهربازی ها و … با تخفیف استفاده کرد. خدمات تخفیفان از طریق وب سایت و اپلیکیشن این سامانه قابل استفاده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021