اکو رسانه

تراکتور با پیروزی راهی تعطیلات شد

تیم فوتبال تراکتور تبریز موفق شد در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر صنعت‌نفت‌آبادان را مغلوب کند.

به گزارش اکو رسانه : شاگردان پاکو خمس برای تثبیت جایگاه خود در رتبه چهارم به ۳ امتیاز کامل این دیدار احتیاج داشتند و توانستند به این امر دست پیدا کنند. صنعت نفت نیز که پیش از این در چهار هفته متوالی نتوانسته بود رنگ پیروزی را ببیند، با شکست در این بازی، در وضعیتی بحرانی نیم فصل را به پایان رساند. تی‌تی‌ها با این نتیجه توانستند رکورد شکست‌ناپذیزی مقابل زردپوشان آبادانی‌ را در تاریخ لیگ‌ برتر حفظ کنند.
تراکتور بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه ۲۵ به گل اول خود دست پیدا کند.
حملات تراکتور ادامه داشت و تی‌تی‌ها موفق شدند در دقیقه ۳۲ اختلاف را به ۲ گل افزایش دهند. مهدی هاشم‌نژاد با حرکت تکنیکی و نفوذ به قلب دفاعی نفت آبادان وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه پرقدرت دروازه فهد طالب را برای بار دوم باز کرد.
در حالی که صنعت‌نفت به دنبال جبران گل‌های خورده بود، تراکتور باز هم موفق شد در دقیقه ۷۷ گل سوم را به ثمر برساند. محمدمهدی قنبری روی پاس امیرحسین حسین‌زاده، با حرکت پا به توپ به داخل محوطه جریمه نفت آبادان رسید و با ضربه پای چپ گل سوم را به نام خود ثبت کرد.
با این نتیجه تراکتور تبریز با ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم نیم فصل را به پایان رساند و صنعت‌نفت‌آبادان با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021