نادری تصریح کرد: حاشیه سود خرید خودرو کم شده است و اشتیاقی برای خرید خودرو وجود ندارد. تقریبا از وضعیتی که خودرو برای حفظ سرمایه خریداری میشد خارج شدهایم، چون سود این کار کم شده است. سه سال پیش خیلی شور و اشتیاق این کار وجود داشت و تقاضا کاذب بود نه مصرفی، اما در حال حاضر دیگر اینطور نیست که خودرو را بخرند و بدون استفاده نگه دارند.
نادری تاکید کرد: ۷ ماه است که تقریبا سود خرید و فروش خودرو جزئی شده است و دیگر توجیه اقتصادی ندارد.
وی در مورد قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی نیز گفت: ۲۰۷ پرطرفدارترین ماشین داخلی است که حدود ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و بعد از آن کوئیک از گروه خودروسازی سایپا در رنج قیمتی ۴۲۰ تا ۴۳۵ میلیون تومان پرطرفدار است.
این کارشناس بازار خودرو در مورد خرید و فروش خودروهای وارداتی نیز گفت: تقریبا ارزانترین خودروی وارداتی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و برخی از این ماشینها تا سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون هم خرید و فروش میشود. حاشیه سود معامله خودروهای وارداتی حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.