سلامتیان اظهار داشت: ما قدیمیترین مجموعه خودرو در اصفهان هستیم که فعالیت خود را با شرکت جیپ آغاز کردیم. پس از آن همکاری با جنرال موتور و دیگر برندها مانند سایپا، ایران خودرو، رنو، میتسوبیشی، کیا و هیوندای ادامه یافت. در حال حاضر، ما با ۱۱ برند خودرو فعالیت میکنیم و ۸ نمایندگی در سطح استان داریم.
وی به موفقیتهای این مجموعه در ارائه خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: این مجموعه یکی از بهترینها در این حوزه در سطح کشور است. برند مدیران خودرو به عنوان یکی از پیشتازان صنعت خودرو در کشور مطرح است و ما نیز به ارائه محصولات هیبریدی و آفرود و خدمات پس از فروش هیوندای افتخار میکنیم.
سلامتیان به چالشهای موجود در بازار خودروهای چینی پرداخت و گفت: اگر تولید خودروها بالای ۱۰۰ هزار دستگاه برود، دغدغه مشتریان برای خدمات پس از فروش و تأمین قطعات منطقی است. شرکت مدیران خودرو با بیش از ۱۸ سال تجربه در کشور و ارائه بیش از ۲۰ محصول، پیشتاز خدمات و قطعات است.
وی افزود :قیمت لوازم یدکی در داخل نمایندگی و بیرون از نمایندگیها، اختلاف فاحشی وجود دارد.همچنین از لحاظ کیفیت هم این لوازم و قطعات از کیفیت بسیار پایین تری برخوردارند .
وی همچنین به مشکلات تأمین قطعات و نوسانات قیمت ارز اشاره کرد و افزود: بزرگترین چالشی که خودروسازان کشور با آن مواجه هستند، نوسانات قیمت ارز است. این نوسانات باعث سردرگمی در قیمتگذاری و پیشفروش خودروها میشود.
مدیر هلدینگ سلامتیان خودرو به فعالیتهای این مجموعه در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ما با رصد مراجعات مشتریان، سعی کردهایم خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهیم. اخیراً در حال تجهیز یک مرکز جهت خدمات ویژهتر هستیم که امیدواریم به زودی به بهرهبرداری برسد.
سلامتیان همچنین تاریخچه واردات هیوندای در استان اصفهان را یادآور شد و گفت: ما سال ۷۰ هیوندای را وارد کشور کردیم. اما نوسانات بازار باعث شد که ما در سال ۷۴ متضرر شویم و نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.
وی در ادامه تأکید کرد : برای رقابت با شرکتهای دیگر، لازم است محصولات با کف قیمت بازار و به صورت لیزینگ ارائه شوند تا بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند.
انعقاد تفاهمنامه با فنی و حرفهای برای راهاندازی مرکز جامع آموزش و استخدام در صنعت خودرو
مدیر هلدینگ سلامتیان خودرو در ادامه اعلام کرد: این مجموعه در حال انعقاد تفاهمنامهای با سازمان فنی و حرفهای به منظور راهاندازی یک مرکز جامع آموزشی در این سازمان است.
وی هدف از این همکاری را تغییر نگرش علمی افراد در حوزه صنعت خودرو و ارتقاء سطح مهارتهای فنی افراد عنوان کرد .
به گفته مدیر هلدینگ، این مرکز آموزشی به افراد این امکان را میدهد که از امکانات و تجهیزات پیشرفته هلدینگ سلامتیان بهرهمند شوند و در نهایت، فرصت استخدام در این مجموعه را نیز خواهند داشت. وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام بتواند اتفاقات مثبتی را در آینده رقم بزند.
سلامتیان همچنین به تلاشهای مجموعه برای بهروز نگه داشتن خود در فضای مجازی و استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی اشاره کرد.
وی افزود: ما در بخش خدمات پس از فروش، واحد بازرگانی خود را تقویت کردهایم تا خودروهای مشتریان در مجموعه ما به مدت طولانی در انتظار تعمیر نمانند. همچنین، فضاهای تعمیرات و نمایندگیهای خود را افزایش دادهایم.
مدیر هلدینگ سلامتیان خودرو تأکید کرد که اگر ثبات در بازار وجود داشت، این مجموعه قطعاً میتوانست به عنوان پیشتاز میان نمایندگیهای کشور شناخته شود.
وی تصریح کرد :این اقدامات نشاندهنده عزم راسخ هلدینگ سلامتیان برای ارتقاء کیفیت خدمات و آموزش نیروی انسانی در صنعت خودرو کشور است.