به گزارش خبرنگارپایگاه خبری اکورسانه :وی با اشاره به اهمیت شناخت جنبههای مختلف مدیریت آموزشی از جمله روانشناسی تربیتی، ارتباط مؤثر با دانشآموزان، همکاران و اولیاء، اظهار داشت: برای ایجاد تغییرات مثبت در رفتار و نگرش دانشآموزان، باید به ابعاد گوناگون تعلیم و تربیت توجه ویژه داشته باشیم.
زینیوند لازمه تحقق تحول در نظام آموزشی را تمرکز بر شیوههای متنوع تربیتی دانست و از مدیران مدارس خواست «تبدیل وضعیت موجود به وضعیت مطلوب» را در اولویت برنامههای خود قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام همچنین بر لزوم همراهی و همافزایی مدیران با برنامههای کلان دستگاه تعلیم و تربیت تأکید کرد و گفت: آشنایی با اسناد بالادستی نظام آموزشی، از جمله سند تحول بنیادین، تمرکز بر تولید محتوای آموزشی و توانمندسازی معلمان، از ارکان دستیابی به مدرسه اثربخش و پویا هستند.
ابوذر بسطامی معاون آموزش متوسطه استان نیز به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه کیفیت بخشی مدارس متوسطه و برگزاری دوره های مختلف به تشریح قرارداد منعقد شده با شرکت نفت و اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداخت و پاسخگوی سوالات مدیران مدارس استان بود.
گفتنی است؛ این نشست با هدف هماندیشی، ارتقاء سطح مدیریتی و تبیین راهبردهای نوین در مسیر تحقق اهداف تربیتی و آموزشی برگزار شد.