روابط عمومی ها، ابزار ارتباطی تاثیرگذار بین سازمان ها و شهروندان و منعکس کننده دستاوردها هستند

ناهید امیدی با اشاره به روز روابط عمومی ها و تبریک این روز گفت: عصر کنونی عصر ارتباطات، همگرایی و هم افزایی است و یکی از ابزارهای مهم در این عرصه روابط عمومی ها هستند که پل ارتباطی بین دستگاه و ارباب رجوع می باشند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری اکورسانه ؛وی اظهار داشت: این روابط عمومی ها هستند که می توانند با بهره گیری از جدیدترین ابزارهای روز به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از مفاهیم روزآمد و روانشناسانه ارتباط سازمان و شهروندان را ارتقا بخشند.
مشاور شهردار در امور بانوان و کارشناس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ایلام خاطرنشان کرد: هرگاه بین سازمان و ارباب رجوع اعتماد سازی شود بدون شک مسیر رسیدن به نتیجه کوتاه تر خواهد شد و این امر مهم ترین هدف سازمان ها است. زیرا هر سازمان و اداره ای قبل از اینکه به فکر گزارش کار خود باشد باید به فکر حصول اعتماد ارباب رجوع باشد.
امیدی تصریح کرد: امروزه روابط عمومی ها قادرند در کنترل چالش های مدیریتی در اداره ها نقش موثری داشته باشند و تنش های بین ارباب رجوع و سطوح مدیریتی را کاهش دهند و از طریق هنر اقناع سازی و تعامل اخلاقی و اجتماعی با آنان تنش ها را به آرامش تبدیل نمایند.
وی در پایان یاد و خاطره ی زنده یاد مرحوم حاج محمد سلطانی رییس اداره ی ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ایلام را گرامی داشت و گفت : سعه صدر، اخلاق نیکو و تعهد کاری آن مرحوم در موضوع اعتماد سازی بین شهرداری و شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار بود تا جاییکه در برخورد با مدیران، کارکنان و همچنین ارباب رجوع نیز نگاهی کاملا فرهنگی و مُشفقانه داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو