اکو رسانه

افزایش سهم بازار همراه اول در استان گلستان

با بررسی وضعیت فروش محصولات همراه اول در استان گلستان، برنامه ریزی برای افزایش سهم بازار در دستور کار قرار گرفت

به گزارش اکو رسانه گلستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، جلسه ای با هدف بررسی وضعیت فروش محصولات همراه اول برگزار شد.
در این جلسه که با حضور مهندس آهکی رییس اداره هماهنگی خدمات امور مشتریان و فروش شرکت مخابرات ایران و دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان انجام شد به بررسی وضعیت محصولات همراه اول و میزان سهم بازار آن پرداخته شد.
دکتر غلامعلی شهمرادی در این جلسه بر شناسایی محصولات پر فروش و نیاز متقاضیان تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات موثر از درگاههای معتبر و پر بازدید ، راهی برای معرفی محصولات متنوع و کاربردی همراه اول است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد‌ .
همچنین مهندس آهکی با ارائه آماری از سهم بازار همراه اول در استان گلستان بازنگری در نحوه ارائه خدمات در مراکز فول سرویس را عامل مهمی در افزایش مشترکان همراه اول دانست و از روسای ادارات مخابرات شهرستانها خواست در جهت تغییر روند خدمت رسانی در این مراکز تلاش نمایند.
وی در ادامه به نکات ارائه شده و موانع اعلام شده بر سر راه فروش حداکثری محصولات همراه اول از سوی روسای ادارات مخابرات شهرستانها پرداخت و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021