اکو رسانه

مدیر و موسس سالن زیبایی طناز و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مراقبت و زیبایی بانو بشیری: اصلی‌ترین هدفم ایجاد حال خوب و شریک شدن در شادی بانوان نازنین ایران عزیز است

«پس از سالها اقامت در خارج از ایران، سه سال پیش به کشور عزیزم بازگشتم. بسیار علاقه مند به آموزش بودم و از کشورهای ترکیه، امارات و انگلستان مدارک ایوصافی را اخذ کردم. هنگامی هم که به ایران بازگشتم هدفم این بود که آموزش‌های اصولی در این حوزه را به هنرجوهایم در سطح بین‌المللی ارایه کنم.»

این پاراگراف بخش از اظهارات خانم زهره بشیری یکی از کارآفرینان موفق کشورمان است که در مقدمه این گزارش آورده می‌شود. دلیل ارزش والای این اظهارات خانم بشیری صرف نظر از توانمندی فوق‌العاده درحوزه شغلی‌شان،عزم و اراده و تعهد ایشان به آموزش هموطنانش و خدمت به بانوان سرزمینش در سرزمین عزیزمان ایران است.

این که در روند مهاجرت معکوس شرکت کرده، به کشور بازگشته و با افتخار می‌گوید که قصد خروج مجدد از ایران را ندارد چون از مردم ایران عشق دریافت می کند و با همه وجود عاشق‌شان است، تحسین برانگیز و سزاوار دیده شدن توسط مخاطبان ارجمندمان است.»

 

مدرس بین‌المللی آکادمی میکاپ ایران هستم

به عنوان مربی و مدرس بین‌المللی آکادمی میکاپ ایران فعالیت می‌کنم و نیز مسولیت عضویت در هییت ژوری به عنوان داور داخلی و خارجی برای مسابقات احیا، صافی و آسیب شناسی مو را برعهده دارم.

در آموزشگاه ما هنرجویان در تمامی لاین‌های مربوط به میکاپ، احیا، صافی و آسیب شناسی مو را آموزش می‌بینند البته در لاین‌هایی که از نظر اتحادیه و وزارت بهداشت ممنوع هستند مانند اپیلاسیون و لیزر فعالیتی انجام نمی‌دهیم. البته رشته جوان سازی، پاکسازی پوست و کاشت ناخن در آموزشگاه ما توسط مدرسان برای هنرجویان تدریس می‌شود.

مدرک بین المللی قابل ریجستر شدن را به هنرجویان اعطا می‌کنیم

هنرجویانی که در کلاس‌های بنده یا در آموزشگاه توسط اساتید همکارم آموزش دریافت می‌کنند پس از پایان دوره ۴ الی۵ مدرک را اعم از سرتیفیکت بنده، مدرک بین‌المللی آکادمی میکا‍پ که قابل ریجستر شدن است را دریافت می‌کنند. همچنین مدارک مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را با امتحاناتی که هنرجویان ‍پشت سر می‌گذارند توسط آوزشگاه ما برای‌شان اخذ می‌شود. و حتی آموزش‌های مربوط به مربی گری را برای هنرجویان آماتور تا بالاترین مراتب به جهت تاسیس آموزشگاه و اخذ مجوز توسط آنان را ارایه می‌کنیم که سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نیز با صدور کد رهگیری و ‍یگیری مدارک ما را تایید می‌کند.

در نظرسنجی‌هایی که توسط موسسه ما از هنرجویان در پایان هر دوره آموزشی اخذ می‌شود ابراز محبت آن عزیزان به شخص بنده و رضایت آنان از کیفیت آموزش‌ها واقعا بنده را شرمنده لطف و بزرگواری بانوان سرزمینم کرده است.

شعار ما کیفیت بالا و قیمت پایین است

این که مشتری مداری آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مراقبت و زیبایی بانو بشیری به اصل مشتری مداری عمیقا پایبند است و شعار کیفیت بالا و قیمت پایین را عملا به منصه ظهور درآورده نه تنها یکی از ویژگی‌های بارز بنده و همکارانم نزد هنرجویان نازنین است بلکه به جرات می‌توان گفت که نقطه تمایز میان سالن زیبایی طناز و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مراقبت و زیبایی بانو بشیری با مراکز مشابه در سطح پایتخت را رقم زده است.

قطعا خلاقیت در حین کار و آموزش بزرگترین فاکتور موفقیت یک بیزینس محسوب می‌شود و بر همین اساس به همه همکارانم در سطح پایتخت توصیه می‌کنم که دوره‌های مربوط به کسب و کار را فراگیرند. خودم هم در کلاس‌های کسب و کار برای بروز شدن نزد استاد اسکندری شرکت می‌کنم و آموزش می‌بینم. و بر همین اساس است که فعالیت‌هایم در موسسه از روی آگاهایی و منطبق بر واقعیات امروز جامعه‌مان است و همین امر باعث شده تا پرسنل مجموعه نیز با آموزش‌‌هایی که از بنده در حیطه آنالیز مشتریان و هنرجویان دریافت می‌کنند، بتوانند یک ارتباط گرم و صمیمی با مشتریان را رقم زنند.

در واقع از نظر من خلاقیت فقط مربوط به فراگرفتن مداوم متدهای روز آرایشگری نمی‌شود که آن هم مهم است ولی خلاقیت در برخورد با هنرجویان و مشتری‌ها به مراتب مهمتر است. یعنی وقتی مشتری در اثر یک روز کاری سخت و یا بنابه هردلیلی با حال بد وارد سالن می‌‌شود، ما موظف هستیم او را سرزنده و شاد در پ‍ایان کار از سالن بدرقه کنیم. در واقع هدف بنده  فقط اخذ درآمد و ارایه کار خوب برای هنرجویان و مشتریان نیست بلکه اصلی‌ترین هدفم ایجاد حال خوب و شریک شدن در شادی بانوان عزیز سرزمینم است.

اهمیت دختران ایران برای زیبایی ستایش برانگیز است

زمانی که به ایران آمدم تصور می‌کردم با شرایط بسیارسختی برای زندگی و کار روبرو خواهم شد ولی وقتی با استقبال شدید جوانان نسبت به آشنایی با صنعت زیبایی روبرو شدم و دیدم که در قیاس با مردم سایر کشورها که با آنان در ارتباط بودم تا چه حدقابل توجهی هنرمندتر هستند، همین امر باعث شد انگیزه لازم برای تاسیس سالن زیبایی طناز و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مراقبت و زیبایی بانو بشیری را به دست آورم و بر خلاف شایعاتی که در بیرون از ایران به گوش شنیده می‌شود با حال خوب مردم کشورم حال خودم هم خوب شد و وقتی نظاره می‌کردم که دختران کشورم در مقایسه با دختران سایر کشورها حداقل در همین قاره آسیا تا چه اندازه برای زیباتر شدن اهمیت قایلند، انگیزه من هم برای آموزش این عزیزان هر روز بیشتر از دیروز افزایش پ‍یدا می‌کند و دیگر حاضر نیستم که از کشورم خارج شوم و به همانجایی که زندگی می‌کردم بازگردم.

مهارت بالا همراه با آموزش بالا ایجاد می‌شود

یکی از شرایط ورود به سالنم برای پرسنل این است که در وهله اول خودشان مدرس باشند. برای من حتی اگر یک فرد از مهارت بالا برای کار برخوردار باشد اما دوره‌های مربوط به آموزش را سپری نکرده باشد باید دوره‌های آموزش را س‍ری کند چون در چارت کاری من مهارت بالا همراه با آموزش بالا ایجاد می‌شود. در واقع شعار من در سالن زیبایی طناز و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مراقبت و زیبایی بانو بشیری خیلی ساده و در عین حال قابل تامل «آموزش، آموزش بعد کارایی» است.

هنرجویان ما می‌توانند از طریق کانال ارتباطی ما در پیج اینستاگرام طناز نیز سایت سالن زیبایی طناز و آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مراقبت و زیبایی بانو بشیری، همچنین شماره همراه: ۰۹۱۲۵۹۴۵۵۹۵و شماره ۰۹۳۶۶۴۸۷۲۹۲ در ارتباط باشند. در حال حاضر محل کار ما در منطقه تجریش-دربند است ولی به جهت ارتقاء مجموعه به لحاظ پرسنل و وسعت مکان کاری درصدد جابجایی هستیم.

و در ‍پایان باید دوباره خاضع و قدردان حمایت بانوان عزیز کشورم از مجموعه‌مان باشم و دعا می‌کنم که خداوند شفای عاجل به همه بیماران بدهد. با وجود این که در محل فعلی سالن طناز چند ‍پله جهت تردد وجود دارد اما بانوانی بنده را شرمنده لطف و محبت خویش می‌سازند که بعضا دچار بیماری هستند. باورش برای خود ما هم سخت است که می‌بینیم خانم‌هایی که دچار بیماری ام.اس هستند و یا زانوهایشان مورد عمل جراحی قرار گرفته علی‌رغم تحمل مشقت باز به ما مراجعه می‌کنند. و یا خنمی که متاسفانه تمور بدخیم دارند همچنان محبت‌شان را از ما دریغ نمی‌کنند. و این میزان از عشق و محبت آنا عزیزان به بنده بزرگترین هدیه‌ای است که از هم وطنانم دریافت کرده‌ام و حتی در بعضی از مواقع پرسنل مجموعه را به منزل‌شان می‌فرستم تا آن عزیزان متحمل رنج آمدن به سالن نشوند.

‍پایم روی زمین و چشمم به ستاره‌هاست

به قول استادم، همواره سعی کرده‌ام که پ‍ایم روی زمین و چشمم به ستاره‌ها باشد. همواره اهدافم را دنبال کردم و با اراده محکم به افق پیش رو حرک می‌کنم. مغرور به کارم هستم ولی هرگز فراموش نمی‌کنم که از کجا شروع کردم و در حال حاضر کجا هستم. بنابراین از همه همکارانم که در این حوزه فعالیت می‌کنند می‌خواهم که فراموش نکنند روزی خودشان هم از نقطه صفر شروع کرده و با آموزش مستمر بوده که به مدارج بالای شغلی رسیده‌اند. رفتار خردمندانه و توام با احترام با پرسنل و حفظ احترام همیشگی مشتریان رمز موفقیت در هر شغلی خصوصا در کسب و کارهای مربوط به صنعت زیبایی است. و برای آخرین جمله هم می‌خواهم از همسر عزیزم جناب آقای امیر بشیری پارسا بابت همه عشق و محبت و حمایتی که از بنده به عمل آورده‌اند، نهایت قددردانی و تشکر را ابراز بدارم و به ایشان درود فرستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021