اکو رسانه

تلاش آمریکا برای توافق اسرائیل و لبنان مشابه توافق تل آویو و حماس / مسئولان اسرائیلی: ویلیام برنز به عنوان میانجی انتخاب شده

«هیئت رادیو و تلویزیون اسرائیل» به نقل از برخی منابع خبر داد که آمریکا در تلاش است پس از برقراری آتش‌بس و تبادل گروگان‌ها و زندانیان بین اسرائیل و حماس در غزه، به توافقی مشابه با لبنان دست پیدا کند. مسئولان اسرائیلی اعلام کردند که ویلیام برنز، مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA)، رهبری تلاش‌های میانجی‌گرانه واشنگتن را بر عهده دارد. بر اساس این گزارش، هدف برنز ایجاد آتش‌بس بلندمدت در غزه و لبنان است.
«هیئت رادیو و تلویزیون اسرائیل» به نقل از برخی منابع خبر داد که آمریکا در تلاش است پس از برقراری آتش‌بس و تبادل گروگان‌ها و زندانیان بین اسرائیل و حماس در غزه، به توافقی مشابه با لبنان دست پیدا کند.
نقش ویلیام برنز
مسئولان اسرائیلی اعلام کردند که ویلیام برنز، مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA)، رهبری تلاش‌های میانجی‌گرانه واشنگتن را بر عهده دارد. بر اساس این گزارش، هدف برنز ایجاد آتش‌بس بلندمدت در غزه و لبنان است.
از هشتم اکتبر، یک روز پس از آغاز جنگ در غزه، مرزهای لبنان و اسرائیل شاهد درگیری‌ روزانه بوده است. این درگیری‌ها منجر به کشته شدن بیش از ۴۱۳ نفر در لبنان، از جمله ۲۶۵ عضو مسلح حزب‌الله و ۷۹ غیرنظامی شده است. در اسرائیل نیز ۱۴ نظامی و ۱۰ غیرنظامی کشته شده‌اند و ده‌ها هزار نفر از ساکنان مناطق مرزی مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

پذیرش آگهی

چاپ انواع آگهی روزنامه های کثیرالانتشار

پاسخگویی 24 ساعته

پذیرش تلفنی 66973817-021